Επιλέξτε τη γλώσσα σας
Επιλέξτε τη γλώσσα σας
Επιλέξτε τη γλώσσα σας
Επιλέξτε τη γλώσσα σας
Ανάπτυξη της κεντρικής υποδομής του Εθνικού Μητρώου
Δημιουργία ενός ασφαλούς συστήματος διαχείρισης (αποθήκευση και προσπέλαση) των αστικών & δημοτικών εγγράφων και των αρχείων δεδομένων.
Ανάδοχος:Ένωση Εταιριών: OTS S.A (35%)– ALTEC INTEGRATION S.A (40%) – Q&R S.A (25%)
Δικαιούχος: Υπουργείο Εσωτερικών
Ημερομηνία έναρξης: 27/5/2015
Διάρκεια: 46 μήνες
Προϋπολογισμός: (2.200.000€)
Συνδέει ηλεκτρονικά 1.036 ληξιαρχεία, 325 δήμους, το Υπουργείο Εσωτερικών και τα γραφεία της ελληνικής κυβέρνησης στο εξωτερικό χρησιμοποιώντας αποκλειστικές διαδικτυακές υπηρεσίες.
Κεντρικό σύστημα διαχείρισης βάσεων δεδομένων, μέσω του οποίου τα αρχεία των πολιτών είναι προσβάσιμα σε δημόσιους φορείς.
Δυνατότητα ενημέρωσης των ψηφιακών αρχείων.
Επιτρέπει τη διαλειτουργικότητα όλων των πληροφοριακών συστημάτων της Δημόσιας Διοίκησης.
Eπιτρέπει την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για τον πολίτη και τις επιχειρήσεις.
Το σύστημα εξορθολογίζει και απλοποιεί τις διαδικασίες.
Δυνατότητα απόκτησης δεδομένων μέσω διαδικτύου.
Επιτάχυνση των διοικητικών διαδικασιών
Περιορισμός της γραφειοκρατίας
Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε! Εάν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση προβληματισμό, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Η ομάδα μας είναι αφοσιωμένη στο να σας παρέχει τη βοήθεια που χρειάζεστε. Ανυπομονούμε να επιλύσουμε οποιαδήποτε απορία μπορεί να έχετε.